השקעות וייצוג משקיעים

עורכי הדין של המשרד מומחים בייצוג משקיעים מהארץ ומחו"ל ורותמים לצורך כך את כל משאבי המשרד במטרה להעניק ייצוג מושלם של המשקיעים ולהבטיח את התשואה על השקעתם. המשרד ייצג ומייצג משקיעים מהארץ ומחו"ל בהשקעות בתחומים מגוונים. השקעות בנדל"ן, במיזמים טכנולוגיים, בחברות מופרטות ובתחומים מגוונים נוספים.

הערך המוסף המוענק ללקוחות המשרד הוא בעובדה כי ראשי המשרד רותמים את מארג הקשרים האישי שלהם לסייע ללקוחות המשרד באיתור משקיעים לפעילותם ומן הצד השני בהציגם למשקיעים המיוצגים על ידי המשרד הזדמנויות עסקיות ראויות.

במשרד נסיון בגיבוש והרכבת קבוצות משקיעים כדי להתמודד עם פרוייקטים בעלי היקף נרחב כולל הצעת מתווה ההתקשרות בין חברי הקבוצה, הסכמי מייסדים, הסדרי הצבעה, הסכמי בעלי מניות, ועריכת הסכמי השקעה במתווים השונים.

למשרד היכולת הטכנית, הניהולית והמומחיות גם במעקב אחר ההשקעה לאחר ביצועה ואחר פירותיה בשמירה עקבית אחר זכויות המשקיעים , מעקב ביצוע, ודיווח מקצועי.

המשרד הוביל במהלך השנים השקעות בתחומים מגוונים וייצג משקיעים מהארץ ומחו"ל בין היתר השקעות ייצוג משקיעים בהשקעות מגוונות בפרוייקטי נדל"ן בישראל, בחברות טכנולוגיה, ייצוג משקיעי חוץ בהליכי הפרטה מול רשויות המדינה, ייצוג משקיעים שרכשו חממות טכנולוגיות, ייצוג משקיעים בתחומי החקלאות בישראל ועוד.
  מכרזים
ליטיגציה אזרחית
ליטיגציה מינהלית ובג"צ
התחדשות עירונית פינוי-בינוי תמ"א 38 מיסוי מקרקעין ועסקאות נדל"ן
תשתיות - ליווי פרויקטים
התמחות בחברות ממשלתיות וגופים סטטוטוריים
חוזים
דיני חברות
משפט מוניציפלי
גבייה והוצאה לפועל
תובענות ייצוגיות
עסקאות בינלאומיות וטכנולוגיה
מימון
מלכ"ר- עמותות
צוואות - ניהול עזבונות - הקדשות - נאמנויות
השקעות וייצוג משקיעים
איכות הסביבה, חקלאות ומים
ייעוץ משפטי שוטף וחוות דעת
בוררויות וגישורים